VÄLJ DIN AVDELNING HÄR
Magazine
FREDAGEN 3 SEPTEMBER 2010
SAMARBETSPARTNERS
STJÄRNBLOGGAR
Senast uppdaterade bloggar
I forumet ansvarar skribenterna själva för vad de skriver. Eventuella brott kommer att polisanmälas. Läs våra villkor
2008-05-29 14:14:04
Makeup-remover tips?
Vilka är era bästa makeup removers? Jag brukar använda Niveas alla olika produkter men jag tycker aldrig att jag får bort precis allt smink utan det sitter kvar en del ändå.. Nån som har nåt tips? :)
2010-03-10 00:03:36
Jag har känsliga ögon så de flesta removers är för starka så det svider i ögonen jätte mycket. Men ett tips är en remover från Yves Rocher vet inte exakt vad den heter men sök på "Express rengöring med blåklint för känsliga ögon" så kommer den nog upp på deras sida. Den tar bort sminket jätte bra och svider inte alls. Ha det bra
2008-11-17 12:45:28
jag använder L'oréals två stegs borttagningsmedel.
den första är lite vitkrämig och den andra är rosagenomskinlig. kommer dock inte ihåg vad den heter ..
funkar jättebra på huden fast den funkade inte så bra på mascara ..
använder en mascara nu som går att ta bort med bara vatten utan att fläcka eller något. Juicy tubes från L'oréal .:)
den första är lite vitkrämig och den andra är rosagenomskinlig. kommer dock inte ihåg vad den heter ..
funkar jättebra på huden fast den funkade inte så bra på mascara ..
använder en mascara nu som går att ta bort med bara vatten utan att fläcka eller något. Juicy tubes från L'oréal .:)
2008-08-14 21:38:41
Logga in på improveme.se
Senast inloggade med bild
Aktuella tävlingar
EMMY AWARDS 2010
KLIPPNING FÖR ALLA LÄNGDER
SÅ MINSKADE HON I MIDJAN
HÅLLER FORMEN MED PINGIS
CAMERON RAKAR AV SIG ALLT