VÄLKOMMEN TILL NORDENS STÖRSTA SKÖNHETSSAJT

SAMARBETSPARTNERS
  • Företag i fokus: MSN
  • Företag i fokus: Restylane
  • Företag i fokus: Macrolane
  • Företag i fokus: Ellipse Klinikken
improveme.se rekommenderar:
Grazette Of Sweden Super Slim Super Private Hela Pharma Skin Renew Center Imedeen Bic Divinedog Butik Donna Hud & Kosmetik Hudoteket
I forumet ansvarar skribenterna själva för vad de skriver. Eventuella brott kommer att polisanmälas. Läs våra villkor
Makeup-remover tips?
Vilka är era bästa makeup removers? Jag brukar använda Niveas alla olika produkter men jag tycker aldrig att jag får bort precis allt smink utan det sitter kvar en del ändå.. Nån som har nåt tips? :)
Yves Rocher
Jag har känsliga ögon så de flesta removers är för starka så det svider i ögonen jätte mycket. Men ett tips är en remover från Yves Rocher vet inte exakt vad den heter men sök på "Express rengöring med blåklint för känsliga ögon" så kommer den nog upp på deras sida. Den tar bort sminket jätte bra och svider inte alls. Ha det bra
Re: Makeup-remover tips?
jag använder L'oréals två stegs borttagningsmedel.
den första är lite vitkrämig och den andra är rosagenomskinlig. kommer dock inte ihåg vad den heter ..
funkar jättebra på huden fast den funkade inte så bra på mascara ..
använder en mascara nu som går att ta bort med bara vatten utan att fläcka eller något. Juicy tubes från L'oréal .:)
Jag köper en på apoteket som är lite löddrig och perfekt för min torra hy... men jag min teflon-hjärna minns inte vad den heter. Ljusblå tub med vitt lock i alla fall..
Den bästa är helt klart helena rubinstein eye-makeupremover. fantask, dryg, fast dyr. Men man slipper bli kladdig runt ögonnen som med olivolja, den blir ju alldeles grusig i ögonen.
Olivolja
Tro det eller ej, men olivolja är det som funkar bäst på mig. Ta en bomullstuss med lite vatten och olivolja. Tar bort maskaran hur bra som helst. Billigt och bra för huden. Brukar man också vara ganska torr runt ögat mjukar olivoljan upp.
Lycka till.
Logga in på improveme.se
Sök efter artiklar
Sök i Skönhetsguiden
Aktuella tävlingar
Veckans fråga

Fråga våra experter om skönhet
Stjärnbloggare