VÄLKOMMEN TILL NORDENS STÖRSTA SKÖNHETSSAJT

SAMARBETSPARTNERS
  • Företag i fokus: MSN
  • Företag i fokus: Restylane
  • Företag i fokus: Macrolane
  • Företag i fokus: Ellipse Klinikken
improveme.se rekommenderar:
Grazette Of Sweden Hud & Kosmetik Super Slim Butik Donna Super Private Imedeen Divinedog Skin Renew Center Bic Hudoteket Hela Pharma
I forumet ansvarar skribenterna själva för vad de skriver. Eventuella brott kommer att polisanmälas. Läs våra villkor
Heej ,
Vilket sätt tycker ni är mest effektivt på att ta bort oönskad hårväxt på tex benen ..
Hårborttagning!
Att eppilera bort hår på benen tycker jag nästan är en olidlig smärta, vaxa är ett bättre alternativ då det inte växer ut lika snabbt och inte blir lika stubbigt och vasst. I akutfall funkar Veets skum det blir bra och växer inte heller ut lika vasst men det är inte alltid man får bort allt perfekt. Lycka till!
Epilator
Epilator! Fast börja använda den redan nu i vinter, för i början är det många som får röda prickar/inflammerade hårsäckar, men det brukar gå över. Se då till att det gått över inför sommaren. :)
Re: Heej ,
epilator. man får inte sånt jobbigt stubb på benen som efter att ha rackt dom. dessutom behöver du inte göra det så ofta. om du tycker att det gör super duper ont testa att epilera benen medans du tittar på ett bra tv program. då tänker du inte på det så mkt.
Epedilator
epadilator. gör ont men effektivast!
Re: Heej ,
epilator! :)
kanske
Jag har testat sån där weet kräm eller vad den heter , var inte nöjd med resultatet. Annars är det rakning som gäller för mig . Men ska spara ihop till en sådan där som rycker bort håren , undra om den funkar ? Vad tror ni ? Eller någon som har testat ? :)
Logga in på improveme.se
Sök efter artiklar
Sök i Skönhetsguiden
Aktuella tävlingar
Veckans fråga

Fråga våra experter om skönhet
Stjärnbloggare