VÄLKOMMEN TILL NORDENS STÖRSTA SKÖNHETSSAJT

SAMARBETSPARTNERS
  • Företag i fokus: MSN
  • Företag i fokus: Restylane
  • Företag i fokus: Macrolane
  • Företag i fokus: Ellipse Klinikken
improveme.se rekommenderar:
Vera by CSS Hela Pharma Super Private Divinedog Hudoteket Skin Renew Center Super Slim Hud & Kosmetik Butik Donna Grazette Of Sweden Imedeen Bic
I forumet ansvarar skribenterna själva för vad de skriver. Eventuella brott kommer att polisanmälas. Läs våra villkor
detox
någon som har tips på "detox" som man kan göra själv?
JOSHI'S HOLISTIC DETOX (Häftad) av JOSHI, NISH
JOSHI'S HOLISTIC DETOX (Häftad) av JOSHI, NISH finns på Adlibris.
Den är 21 dagar och hemsk!! Fast sjukt bra! Man renas från insidan och lär sig äta rätt. Boken är på engelska.

Vill du bara göra själv räcker det med att köpa DETOX MethoDraine t.ex. på en hälsokost. Det finns olika men bra att ta en som du blandar med vatten istället för tabletter. Meningen är att du ska dricka mycket. Drick mycket vatten, örtte eller grönt te. Grönsaker råa inte mejerier eller gluten. Ät tofu och soja. Inga kryddor bara färska som ingefära. Kanel går bra. Ingen alkohol, rött kött, kaffe. Allt med salt, metaller och sånt ska bort. Jag fick inte ens äta frukt för du förstörde PH värdet under detoxen, bara banan.

Lycka till, det är värt all möda. Om du skulle slarva och äta ngt dåligt, skriv upp hur du känner dig efteråt i kroppen. Du kommer känna dig trött, gasig etc.

Mvh
Sara Leijon
Re: detox
inne på min andra av tjugo dagars detox-program. jag köpte utresningen (alltså detox kuren) på life. en liter av det om dagen. sen håller jag mig borta från: kaffe, svart te, socker, vitt mjöl, rött kött och alcohol och tobak!! (:
Re: detox
http://www.weightlossresources.co.uk/DIET/detox/plan.htm
http://www.everydiet.org/detox_diet.htm

Her er lidt inspiration :)

Det er vigtigt at du drikker masser af vand(vatten)! Du kan også putte frisk citron i - det er også effektivt ved detox.
Masser af grøntsager!
Logga in på improveme.se
Sök efter artiklar
Sök i Skönhetsguiden
Aktuella tävlingar
Veckans fråga

Fråga våra experter om skönhet
Stjärnbloggare