VÄLKOMMEN TILL NORDENS STÖRSTA SKÖNHETSSAJT

SAMARBETSPARTNERS
  • Företag i fokus: MSN
  • Företag i fokus: Restylane
  • Företag i fokus: Macrolane
  • Företag i fokus: Ellipse Klinikken
improveme.se rekommenderar:
Hela Pharma Hud & Kosmetik Bic Super Slim Skin Renew Center Divinedog Hudoteket Super Private Butik Donna Imedeen Grazette Of Sweden
I forumet ansvarar skribenterna själva för vad de skriver. Eventuella brott kommer att polisanmälas. Läs våra villkor
Foundation!
Vilken foundation är bäst egentligen? Jag använder L'Oreals true match i vanliga fall, men känner nu att den inte riktigt räcker till... på hösten är man så glåmig och plufsig på något sätt att den inte känns så täckande längre. Någon som har en fin rekommendation till mig?
Foundation
En lite dyrare men väldigt bra foundation som är lystergivande och oljefri är från Clarins, tror den heter True Radiance, jätte bra nyanser (många gula) eftersom många foundations har tendens att bli för rosa. Ett annat bra alternativ är Lily Lolo's mineralfoundation, finns att köpa på Pashionaffären i kista bla. den är bra för huden och irriterar inte eller täpper till. Hoppas det hjälpte nått! :)
Everyday Minerals
Sedan jag prövade Everyday Minerals smink för två år sedan var jag fast. Deras mineralfoundations innehåller inte bismut som I.D gör som gjorde mig allergisk mot I.D, och du kan själv välja täckningsgrad när du köper din foundation. Jag kommer använda E.M's foundation läääääänge till!
Re: Foundation!
Jag använder True Match Minerals för tillfället och tycker den är jättebra.
Den är väldigt bra om man har glansig hy och så.
Gillar även Dream Matte Mousse :)
Hello!
i sommras använde jag id bare minerals. HUR BRA SOM HELLST! Jag har aldrig varit så nöjd med en foundation! Den är gjord på mineraler som du kanske förstår... man kan bestämma själv om man vill ha ett lite tjockare mer täckande lager eller om det bara ska pigga upp lite. jag köppte ett helt kitt med en borste, foundation, rouge och puder men jag hade fått två borstar av min svägerska sen innan. den e ganska dyr om du köper den i sverige, jag betalade 360 kr för kittet och en stor foundation burk kostade 400 kr men det blir mkt billigare om du köper dom på ebay typ 160 kr eller nått sånt! den e verkligen nått att satsa på! sen om du märkeratt du håller på att få en finne på kvällen sätt på lite foundation så e den nog borta nästa morgon!
jag skulle rekomendera lancomes krämiga foundation MAGIE MATTE. lite dyrare men hållr bättre och räcker längre. jag är supernöjd iaf =)
Logga in på improveme.se
Sök efter artiklar
Sök i Skönhetsguiden
Aktuella tävlingar
Veckans fråga

Fråga våra experter om skönhet
Stjärnbloggare