VÄLKOMMEN TILL NORDENS STÖRSTA SKÖNHETSSAJT

SAMARBETSPARTNERS
  • KICKS
  • MSN
  • Swedish beauty & cosmetics awards
  • Ellipse Klinikken
I forumet ansvarar skribenterna själva för vad de skriver. Eventuella brott kommer att polisanmälas. Läs våra villkor
Er bästa ansiktskräm!
Vad har ni för favorit när det kommer ansiktshudvård?

Är det någon som gjort en markant skillnad för er?

Själv har jag tre som jag alternerar mellan, Exuviance day fluid, dermalogica intensive moisture balance, och clarins hydra quench.. de är bra allihop men vet inte om jag hittat "min kräm" ännu.

Kom med tips!
1, 2  Nästa
bästa
Testa A-creme ,sjukt bra!
bästa för hud i "obalans"
DERMALOGICA! It´s top notch;)
Ekologisk hudcreme
Trevarno har en underbar dagcreme som jag bara älskar. Den är ekologisk och återfuktar min lite torra hy alldeles utmärkt.

Ett rätt okänt märke i Sverige än så länge men helt klart värt att prova.
ACO Spotless
Serien Spotless från ACO får goda rekommendationer, i Spotless kittet ingår 5 produkter och är främst utformade för yngre personer med fet och oren hy. Gå in och läs mer om produkterna och var med och tävla om en grym MacBook Pro 2,4 GHz. Missa inte chansen att plocka hem den här:

http://spotlesscomeback.se/tavling/
Re: Er bästa ansiktskräm!
Shiseido! Sen är "budjetmärket" Vichy inte att förglömma! :)
Re: Er bästa ansiktskräm!
Biotherms Aquasource, ansiktskrämen i geleform absolut bäst!
bästa krämen någonsin är...
Rosenseriens!
Jag började som kund och säljer numer dessa produkter och kommer ALDRIG att byta!
De är dessutom tillverkade av 95% certifierade ekologiska odlingar (de övriga 5% är inte certifierade men ekologiska), t.o.m. förpackningarna är miljövänliga så även ur miljösynpunkt är Rosenseriens ALLA produkter att rekommendera!

Det är mitt lilla tips :)
YSL
Den absolut bästa krämen jag någonsin haft var Nuit Intense från YSL. En sjukligt bra nattkräm, jag kallade den min "princesskräm", aldrig var mitt ansikte så fräscht rent och klart på morgonen som när jag använde den. Kostade 710kr. Har aldrig hittat någon bättre.

Dagkräm så gillar jag Diors Hydraaction eller Lumene Sensitive!
Oriflame
Jag använder oftast Oriflames Cokfort Day Cream, med SPF 8. Man blir som en bebis i ansiktet av den, tillsammans med en riktigt bra tvål. (Tvålen jag använder är inte flytande, vilket är ett stort plus eftersom att den räcker föralltid!! Tänk: Miljö!)
Enzymion
Min absoluta favorit är Enzymion från Lush; fruktig, härlig och perfekt under makeup! Doft av papaya och citron.
1, 2  Nästa
Logga in på improveme.se
Senast inloggade med bild
Aktuella tävlingar