VÄLJ DIN AVDELNING HÄR
Magazine
FREDAGEN 3 SEPTEMBER 2010
SAMARBETSPARTNERS
STJÄRNBLOGGAR
Senast uppdaterade bloggar
I forumet ansvarar skribenterna själva för vad de skriver. Eventuella brott kommer att polisanmälas. Läs våra villkor
2008-05-05 16:32:06
Er bästa ansiktskräm!
Vad har ni för favorit när det kommer ansiktshudvård?
Är det någon som gjort en markant skillnad för er?
Själv har jag tre som jag alternerar mellan, Exuviance day fluid, dermalogica intensive moisture balance, och clarins hydra quench.. de är bra allihop men vet inte om jag hittat "min kräm" ännu.
Kom med tips!
Är det någon som gjort en markant skillnad för er?
Själv har jag tre som jag alternerar mellan, Exuviance day fluid, dermalogica intensive moisture balance, och clarins hydra quench.. de är bra allihop men vet inte om jag hittat "min kräm" ännu.
Kom med tips!
2010-07-28 23:04:08
2010-05-21 16:36:10
Serien Spotless från ACO får goda rekommendationer, i Spotless kittet ingår 5 produkter och är främst utformade för yngre personer med fet och oren hy. Gå in och läs mer om produkterna och var med och tävla om en grym MacBook Pro 2,4 GHz. Missa inte chansen att plocka hem den här:
http://spotlesscomeback.se/tavling/
http://spotlesscomeback.se/tavling/
2010-03-10 00:17:18
2010-01-16 12:11:04
Rosenseriens!
Jag började som kund och säljer numer dessa produkter och kommer ALDRIG att byta!
De är dessutom tillverkade av 95% certifierade ekologiska odlingar (de övriga 5% är inte certifierade men ekologiska), t.o.m. förpackningarna är miljövänliga så även ur miljösynpunkt är Rosenseriens ALLA produkter att rekommendera!
Det är mitt lilla tips :)
Jag började som kund och säljer numer dessa produkter och kommer ALDRIG att byta!
De är dessutom tillverkade av 95% certifierade ekologiska odlingar (de övriga 5% är inte certifierade men ekologiska), t.o.m. förpackningarna är miljövänliga så även ur miljösynpunkt är Rosenseriens ALLA produkter att rekommendera!
Det är mitt lilla tips :)
Den absolut bästa krämen jag någonsin haft var Nuit Intense från YSL. En sjukligt bra nattkräm, jag kallade den min "princesskräm", aldrig var mitt ansikte så fräscht rent och klart på morgonen som när jag använde den. Kostade 710kr. Har aldrig hittat någon bättre.
Dagkräm så gillar jag Diors Hydraaction eller Lumene Sensitive!
Dagkräm så gillar jag Diors Hydraaction eller Lumene Sensitive!
2008-05-13 12:31:28
Logga in på improveme.se
Senast inloggade med bild
Aktuella tävlingar
EMMY AWARDS 2010
KLIPPNING FÖR ALLA LÄNGDER
SÅ MINSKADE HON I MIDJAN
HÅLLER FORMEN MED PINGIS
CAMERON RAKAR AV SIG ALLT