VÄLJ DIN AVDELNING HÄR
Magazine
SAMARBETSPARTNERS
STJÄRNBLOGGAR
Senaste uppdaterade bloggar
I forumet ansvarar skribenterna själva för vad de skriver. Eventuella brott kommer att polisanmälas. Läs våra villkor
2008-05-05 16:32:06
Er bästa ansiktskräm!
Vad har ni för favorit när det kommer ansiktshudvård?
Är det någon som gjort en markant skillnad för er?
Själv har jag tre som jag alternerar mellan, Exuviance day fluid, dermalogica intensive moisture balance, och clarins hydra quench.. de är bra allihop men vet inte om jag hittat "min kräm" ännu.
Kom med tips!
Är det någon som gjort en markant skillnad för er?
Själv har jag tre som jag alternerar mellan, Exuviance day fluid, dermalogica intensive moisture balance, och clarins hydra quench.. de är bra allihop men vet inte om jag hittat "min kräm" ännu.
Kom med tips!
2010-03-09 23:17:18
2010-01-16 11:11:04
Rosenseriens!
Jag började som kund och säljer numer dessa produkter och kommer ALDRIG att byta!
De är dessutom tillverkade av 95% certifierade ekologiska odlingar (de övriga 5% är inte certifierade men ekologiska), t.o.m. förpackningarna är miljövänliga så även ur miljösynpunkt är Rosenseriens ALLA produkter att rekommendera!
Det är mitt lilla tips :)
Jag började som kund och säljer numer dessa produkter och kommer ALDRIG att byta!
De är dessutom tillverkade av 95% certifierade ekologiska odlingar (de övriga 5% är inte certifierade men ekologiska), t.o.m. förpackningarna är miljövänliga så även ur miljösynpunkt är Rosenseriens ALLA produkter att rekommendera!
Det är mitt lilla tips :)
Den absolut bästa krämen jag någonsin haft var Nuit Intense från YSL. En sjukligt bra nattkräm, jag kallade den min "princesskräm", aldrig var mitt ansikte så fräscht rent och klart på morgonen som när jag använde den. Kostade 710kr. Har aldrig hittat någon bättre.
Dagkräm så gillar jag Diors Hydraaction eller Lumene Sensitive!
Dagkräm så gillar jag Diors Hydraaction eller Lumene Sensitive!
2008-06-27 14:16:58
2008-05-12 17:52:44
Logga in på improveme.se
Sök efter artiklar
Sök i Skönhetsguiden
HÅLLER FORMEN MED PINGIS
SHOPPING
CAMERON RAKAR AV SIG ALLT
Fråga våra experter om skönhet