VÄLKOMMEN TILL NORDENS STÖRSTA SKÖNHETSSAJT

SAMARBETSPARTNERS
  • Företag i fokus: MSN
  • Företag i fokus: Restylane
  • Företag i fokus: Macrolane
  • Företag i fokus: Ellipse Klinikken
improveme.se rekommenderar:
Skin Renew Center Hudoteket Imedeen Hud & Kosmetik Grazette Of Sweden Hela Pharma Divinedog Super Slim Super Private Butik Donna Bic
I forumet ansvarar skribenterna själva för vad de skriver. Eventuella brott kommer att polisanmälas. Läs våra villkor
Er bästa ansiktskräm!
Vad har ni för favorit när det kommer ansiktshudvård?

Är det någon som gjort en markant skillnad för er?

Själv har jag tre som jag alternerar mellan, Exuviance day fluid, dermalogica intensive moisture balance, och clarins hydra quench.. de är bra allihop men vet inte om jag hittat "min kräm" ännu.

Kom med tips!
Re: Er bästa ansiktskräm!
Biotherms Aquasource, ansiktskrämen i geleform absolut bäst!
bästa krämen någonsin är...
Rosenseriens!
Jag började som kund och säljer numer dessa produkter och kommer ALDRIG att byta!
De är dessutom tillverkade av 95% certifierade ekologiska odlingar (de övriga 5% är inte certifierade men ekologiska), t.o.m. förpackningarna är miljövänliga så även ur miljösynpunkt är Rosenseriens ALLA produkter att rekommendera!

Det är mitt lilla tips :)
YSL
Den absolut bästa krämen jag någonsin haft var Nuit Intense från YSL. En sjukligt bra nattkräm, jag kallade den min "princesskräm", aldrig var mitt ansikte så fräscht rent och klart på morgonen som när jag använde den. Kostade 710kr. Har aldrig hittat någon bättre.

Dagkräm så gillar jag Diors Hydraaction eller Lumene Sensitive!
Oriflame
Jag använder oftast Oriflames Cokfort Day Cream, med SPF 8. Man blir som en bebis i ansiktet av den, tillsammans med en riktigt bra tvål. (Tvålen jag använder är inte flytande, vilket är ett stort plus eftersom att den räcker föralltid!! Tänk: Miljö!)
Enzymion
Min absoluta favorit är Enzymion från Lush; fruktig, härlig och perfekt under makeup! Doft av papaya och citron.
Re: Er bästa ansiktskräm!
Aqua sensation från Nivea är helt toppen! Den är dryg, billig och huden blir len som en bebisrumpa. Den är verkligen värd att testas, du kan ju alltid fråga om det finns gratisprover, det gjorde jag. :)
Dermalogica
Prova dermalogica. De har många olika produkter och personalen i butiken kan hjälpa dig att hitta den rätta just för din hudtyp. Jag har haft problem i många år och har använt Dermalogic sedan i december. Min hy har aldrig varit så bra som den är nu.
Logga in på improveme.se
Sök efter artiklar
Sök i Skönhetsguiden
Aktuella tävlingar
Veckans fråga

Fråga våra experter om skönhet
Stjärnbloggare