Systrarnas sminklinje

improveme.se

De har redan gjort allt från bantningsreklam till smycken och parfymer. Senast i raden av produkter som systrarna Kardashian lanserar är ett eget sminkmärke.

Khroma Beauty. Så kommer Kim, Kourtney och Khloe Kardashians makeupkollektion att heta.

Systrarnas emporium
fortsätter att växa och nu tar de sig an skönhetssegmentet. Sedan tidigare har Kim Kardashian fyra egna pafymer, men nu kommer alltså en hel linje med makeupprodukter.

Läs mer
i bildspelet ovan!

Systrarna Kardashian har blivit ett varumärke, med tv-serier, smycken och parfymer. Allt med Kardashians namn på säljer - så det är inte förvånande att de nu lanserar ett makeupmärke.

Systrarna Kardashian har blivit ett varumärke, med tv-serier, smycken och parfymer. Allt med Kardashians namn på säljer – så det är inte förvånande att de nu lanserar ett makeupmärke.

Khroma Beauty kommer sminklinjen att heta och i loggan poserar silhuetter av alla tre systrarna.

Khroma Beauty kommer sminklinjen att heta och i loggan poserar silhuetter av alla tre systrarna.

”Jag har väntat i evigheter på att få berätta för er och nu får jag det äntligen”, skriver Kim Kardashian i sin blogg. ”Mina systrar och jag ska lansera vår egen makeuplinje!”

”Vår kollektion kommer att innehålla alla möjliga makeupprodukter, från lösfransar till kompaktpuder och allt däremellan!” skriver hon.

En särskilt

En särskilt ”holiday collection” släpps i vinter och nästa år kommer den fullständiga serien ut på marknaden, enligt Kim.

”Under uppväxten brukade vi leka med mammas makeup och sedan jag var liten har jag drömt om att bli makeupartist”, berättar Kim.

”Makeup spelar en stor roll i våra liv, vare sig vi blir filmade, blir glammiga på en plåtning eller bara kör naturligt till vardags”, skriver hon. ”Det här är en dröm som blir sann!”

Företaget som samarbetar med systrarna i skapandet och distributionen av makeupen är Boldface Licensing + Branding.

Företaget som samarbetar med systrarna i skapandet och distributionen av makeupen är Boldface Licensing + Branding.

Företaget skriver i ett pressmeddelande att de tror att kollektionen kommer att tilltala multi-etniska kvinnor i alla åldrar som inspireras av Kardashians skönhetslooker.

Företaget skriver i ett pressmeddelande att de tror att kollektionen kommer att tilltala multi-etniska kvinnor i alla åldrar som inspireras av Kardashians skönhetslooker.

Produkterna ska vara

Produkterna ska vara ”lyxiga men prisvärda” och lanserar med hjälp av bland annat YouTube-videor där systrarna visar hur man sminkar sig med deras kollektion.

[email protected]

2012-06-08 07:33:00

Publicerad: 8 juni 2012

Arbetar du med en psykopat?

Här är varningstecknen som gör att du måste se upp